De klant
Voor De Hiedbrink, een echte familie boerderij in het natuurrijke Braamt (Gelderland) hebben we een nieuw logo, visitekaartjes en website opgeleverd. Eigenaar Thom runt samen met zijn vader De Hiedbrink. Ontsprongen uit een passie voor veehouderij, is de familie al decennia actief in de weer met runderen.
Het resultaat
Bij de gedachte aan een familie bedrijf en een oude ambacht wil je natuurlijk ook een authentiek gevoel meegeven. Klassiek en toch eigentijds. Met het gebruik van veel contrasts tussen harde en zachte kleuren springt het geheel in het oog maar het blijft een rustiek karakter houden. Zo hebben we natuurlijk voor het logo een beeldmerk van een Limousin rund gebruikt. Herkenbaar voor de doelgroep en geschikt voor het gebruik voor bijvoorbeeld etiketten en dergelijke. Een huisstijl die ook in de toekomst dus breed inzetbaar is.
We hebben de website simpel maar doeltreffend opgebouwd. Het doel is duidelijk, het verkopen van een mooi en eerlijk stuk vlees. Dit komt ook terug in de weergave en de simpele stappen die er gemaakt kunnen worden om een kop-tot-staart pakket te bestellen.
Wij zijn trots op het resultaat en wensen Thom en zijn vader heel veel succes en vooral plezier met De Hiedbrink!
Bekijk de website